علت‌های بی اشتهایی گربهبی اشتهایی گربه موضوعی است که به‌دفعات صاحبان گربه‌های مختلف با آن مواجه می‌شوند. کلینیک دامپزشکی مرزداران چکیده‌ی علت‌های بی اشتهایی گربه را تقدیم حضورتان می‌کنیم چند علت برای بی اشتهایی گربه : قبل از توضیح موارد مربوط به بی اشتهایی گربه لازم به تأکید مجدد است که تشخیص قطعی این موضوع با متخصص امر است که از طریق بررسی عادات گربه و برخی معاینات انجام می‌شود.
اساسی‌ترین و شایع‌ترین موارد کلی مربوط به بی اشتهایی گربه عبارت‌اند از:
بیماری: بی اشتهایی گربه می‌تواند با برخی از بیماری‌های گربه که تعدادشان نیز کم نیست، ارتباط مستقیم داشته باشد.
استرس و یا افسردگی: موارد مختلفی می‌تواند باعث استرس یا افسردگی و کم اشتهایی گربه شود، مانند حضور یک حیوان دیگر خانگی در منزل، شرایط جدید حاصل از وجود یک کودک و..
تغییر عادت غذایی: به‌طورکلی گربه‌ها نسبت به تغییر عادت غذایی و غذاهای جدید حساسیت زیادتری دارند و در بیش‌تر موارد غذایی را که به آن عادت ندارند، نمی‌خورند
مواد غذایی فاسدشدنی: در ماه‌های گرم سال مواد غذایی تر را نباید بیش از 30 دقیقه در هوای آزاد قرار دهید و اثر گرمای هوا بر غذا؛ باعث غذا نخوردن این حیوان خانگی خواهد شد
عادت به یک نوع غذای خاص: اگر مدتی به گربه فقط یک نوع غذا بدهید؛ او به این غذا عادت خواهد کرد و غذاهای دیگر را کم‌تر خواهد خورد.
ظرف غذای نامناسب: باید مطمئن شوید که اندازه‌ی ظرف غذا برای سبیل‌های گربه مزاحمت ایجاد نمی‌کند در غیر این صورت ناراحت شده و مجبور خواهد شد از کناره‌های ظرف غذا بخورد.

علت‌های بی اشتهایی گربه

44279350 - 44269545 - 021

نشانی : بلوار مرزداران (غرب) - خیابان 35 متری لاله - کوچه لاله نهم - انتهای کوچه سمت راست -بن بست ستایش

تمامی موارد مربوط به وب سایت ، گردآوری مطالب و انتخاب تصاویر توسط ادمین سایت انجام می شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای کلینیک دامپزشکی مرزداران محفوظ می باشد  طراحی و توسعه : وب سایت لند پلاس